Over ons 2017-04-28T09:41:53+00:00
Aanmelden nieuwsbrief

Over ons

Gert van Doorn komt oorspronkelijk uit de grafische industrie.

Na 2,5 jaar gestart met een carrière in de reclame, bij enkele bureaus gewerkt voor grote merken als LEGO, Bokma, Lexington sigaretten, Willem II sigaren, Volkswagen en meer. Op zijn 48e het bedrijf Drukverband gestart, waarbij naast belangrijke drukwerkproducties voor onder meer de Rabobank Wielerploeg, ook grote consultancy projecten gedaan voor reclamebureaus, onder meer DDB Düsseldorf, waar de afdeling Operations moest worden geïmplementeerd.

Uiteindelijk samen met partners DReW Marketing van de grond getild met als doelstelling het reclamebureau van de digitale kant te bewerken. E-mailnieuwsbrieven, websites en content management.

DReW Marketing is ontstaan vanuit een samenwerking tussen drie vakspecialisten, Drukverband (drukwerkproducties), Ramcomad (Communicatie-en marketing advies) en WSI (webproducties, webanalytics, mobile). Het huidige DReW Marketing houdt zich nog hoofdzakelijk bezig met e-mailnieuwsbrieven, responsive websites en drukwerkproducties voor het midden-en kleinbedrijf.

Ideeën en concepten worden in huis bedacht, e-mailnieuwsbrieven worden in eigen huis geproduceerd op het platform van Campaign Monitor en voor overige activiteiten worden de vakspecialisten ingehuurd.

Campaign Monitor is wereldleider op het gebied van e-mailmarketing. Altijd de nieuwste technieken, een keuze uit honderden standaard templates, die naar wens bewerkt kunnen worden en vooral, heel veel aandacht voor privacy en beveiligingen tegen spam. Een e-mailnieuwsbrief van Campaign Monitor garandeert u een veilige database, die overigens aan de klant wel eisen stelt voor wat betreft het tot stand komen van de database. Elk adres moet de goedkeuring van de inschrijver hebben. Bovendien moet een ingeschrevene zich op ieder moment eenvoudig kunnen afmelden.

Tot slot, de e-mailnieuwsbrieven van DReW Marketing zijn zeer betaalbaar. Bij aanvang een éénmalig bedrag voor het ontwikkelen van de template en het opzetten van de database (ca. € 350,-) en vervolgens per nieuwsbrief een bedrag voor opmaakwerkzaamheden en verzendkosten, uiteraard afhankelijk van het aantal adressen en de frequentie op jaarbasis.

Recente Tweets

Heeft u vragen, neem gerust contact met ons op

Contact

Wij kunnen u adviseren